Για την επιστροφή προϊόντων ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Αναζήτηση παραγγελίας: Αρχικά, αναζητήστε την παραγγελία χρησιμοποιώντας τον αριθμό παραγγελίας/κωδικό αποστολής και τη διεύθυνση email στην οποία καταχωρήθηκε η παραγγελία.

  2. Επιλογή προϊόντος για επιστροφή: Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε από τη λίστα των παραγγελιών σας.

  3. Επιλογή λόγου επιστροφής: Επιλέξτε τον κατάλληλο λόγο επιστροφής, όπως "το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή", "το προϊόν είναι ελαττωματικό" ή "το προϊόν είναι πολύ μικρό".

  4. Επιλογή τρόπου επιστροφής: Επιλέξτε πώς θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν – είτε μέσω υπηρεσίας κούριερ είτε με προσωπική παράδοση στο κατάστημα .

  5. Συμπλήρωση στοιχείων: Εισαγάγετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο θα επιστραφεί η πληρωμή.

  6. Δημιουργία αίτησης: Αφού εισαγάγετε όλα τα στοιχεία, κάντε κλικ στην επιλογή για δημιουργία επιστροφής. Το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα τον αριθμό του αιτήματος, τον κωδικό και θα ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα.

Μόλις δημιουργηθεί το αίτημα, θα λάβετε ειδοποίηση σχετικά