To Buzz Sneakers Online shop τηρεί την πολιτική προστασίας των καταναλωτών.

1 Δικαίωμα Υπαναχώρησης.

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολή σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολή σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία μας με έναν από τους εξής τρόπους: Τηλεφωνικά στο 210-8948915, στέλνοντας Email στη διεύθυνση: online.support@buzzsneakers.gr, ή με ρητή δήλωσή σας (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή). Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. 
Μπορείτε να μεταβείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα ACS και να ζητήσετε την επιστροφή του πακέτου. Η επιστροφή γίνεται με χρέωση παραλήπτη και τα μεταφορικά (3€) παρακρατούνται από την επιστροφή χρημάτων σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε την μεταφορική της επιλογής σας, αναλαμβάνοντας εσείς το κόστος της επιστροφής. Πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

2 Αποτελέσματα Υπαναχώρησης.

Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την παράδοση του δέματος της επιστροφής, δεδομένου ότι έχουμε λάβει τα προϊόντα ή αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με την επιστροφή τους. Εάν επιλέξετε να κρατήσετε ορισμένα προϊόντα και επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας, το κόστος αποστολής δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο.

Ειδικότερα, στην περίπτωση αυτή η επιστροφή και παράδοση των προϊόντων σε εμάς θα γίνεται μετά από επικοινωνία με εμάς στο τηλέφωνο 210-8948915 ή email στο online.support@buzzsneakers.gr.  Στη συνέχεια θα πρέπει να μεταβείτε σε οποιοδήποτε υποκατάστημα του μεταφορέα προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα της εταιρείας μας. Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σε ένα από τα καταστήματα Buzz. Μετά την παραλαβή τους από εμάς,  θα σας επιστρέψουμε, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο και πάντως εντός 14 ημερών το ποσό των αγορών στη κάρτα σας ή όποιο τρόπο πληρωμής έχετε θέσει και εφόσον τα είδη είναι σε καλή κατάσταση.

Ευθύνεστε για οποιαδήποτε απομείωση των εμπορευμάτων που προκύπτει από το χειρισμό τους, εκτός από εκείνη που ήταν απαραίτητη για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητάς τους. Οι πελάτες καλούνται να δώσουν προσοχή στη συσκευασία που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προϊόντος. Δεν επιτρέπεται να κολλήσετε, να βάψετε ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο να καταστρέψετε τη συσκευασία (π.χ. κουτιά αποθήκευσης αθλητικών παπουτσιών).Είναι απαραίτητο να διατηρείτε το αποδεικτικό της επιστροφής των ειδών προς την εταιρεία, μέχρι και την ολοκλήρωση της χρηματικής σας επιστροφής.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα από τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

 

3 Αντικατάσταση-αλλαγή προϊόντων.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ενός ή περισσοτέρων από τα προϊόντα που έχετε παραλάβει, μπορείτε να ακολουθήσετε την διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω για την επιστροφή του/των προϊόντων και αφού παραλάβουμε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα των ειδών προς αντικατάσταση-αλλαγή. 
Προϋπόθεση αυτονόητη είναι τα προϊόντα που αντικαθίστανται να είναι σε καλή κατάσταση και ισχύουν όλοι οι παραπάνω όροι.

 

4 Πολιτική επιστροφής ή / και αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων.

Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες όμως περιπτώσεις. υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς ή να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-8948915 ή στο e-mail online.support@buzzsneakers.gr, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση, βάση διαθεσιμότητας.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε: για ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ ένδυσης μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή.